Forsendelse og levering



Handels- og leveringsbetingelser


Ordrer på over 500 kr. sendes fragtfrit.

Foder sendes ikke, kun afhentning i butik.


Der tages forbehold for udsolgte varer, da varene kan være solgt i den fysiske butik, selv om de vises som værende på lager. Der vil blive givet besked hurtigst muligt hvis en vare er udsolgt.


Bemærk venligst at nogle varer kan være bestillingsvarer, og der kan være længere leveringstid. Dette står inde ved selve varen hvis det er tilfældet. Betales der med kort vil pengene blive trukket automatisk i løbet af et par dage, dette kan ikke styres manuelt.


Ved tilbud eller udsalg er der aldrig yderligere rabat på nedsatte varer medmindre andet er angivet i tekst.


Pakkerne sendes med Dao eller GLS og leveringtid er 2-5 hverdage. Der vil selvfølgelig altid forsøges at sendes ud så hurtigt som muligt.


Pakkerne sendes til nærmeste pakkebox i nærheden af din adresse. Du vil modtage mail og/eller sms når pakken er ankommet.


Er varen ikke intakt ved fremkomst, ring venligst til butikken.


Varer tages retur inden for 14 dage, både web og butik. Kan ombyttes til andet eller pengene retur. Ved returnering af penge skal fremvises gyldig bon eller kvittering. Tilbudsvarer kan ombyttes til andet inden for 14 dage. Pengene gives ikke retur.

Returvarer godtages uden brugsspor og alle mærker skal sidde på. Der må ikke være hår eller snavs på.


Ved returnering betaler kunde selv for fragt. Retunering skal ske direkte til butikkens adresse og der skal oplyses om returnering.

Har du fået fragtfri forsendelse men sender varen/varene tilbage og ønsker pengene retur, vil fragt beløbet blive fratrukket returbeløbet.

Kontakt venligst butikken ved spørgsmål.


Reklamationer

Har du købt en vare gennem denne forretning og vil lave reklamation i form af fejl og mangler, sendes en mail til lj@lj-rideudstyr.dk med beskrivelse af reklamationen, billeder og kvittering af købet. Da vi ikke selv producerer varen, vil al reklamation blive videresendt til producenten og afvente svar herfor. 

Reklamation vedr. Equine LTS produkter, bedes reklamationen gå direkte til producenten på mail: costumerservice@equinelts.com.


Persondatapolitik


For at kunne handle på webshoppen, skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer samt e-mail adresse. 

Vi registrerer dine oplysninger for at kunne levere varen til dig, og opbevarer dem efterfølgende for at kunne yde hjælp og service der tager udgangspunkt i tidligere ordrer. Personoplysningerne samt hvilke varer du har købt, bliver jf. bogføringslovens § 10, gemt i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører.

Når der indsamles personoplysninger i forbindelse med køb på webshoppen, sker dette med dit samtykke når du accepterer handelsbetingelser.

Personoplysninger der indtastes i forbindelse med køb, behandles af Lj-Rideudstyr og eventuelle eksterne samarbejdspartnere i overensstemmelse med dansk ret.

Herunder webshopleverandør, forsendelsesløsninger, samt betalingsløsninger.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke.